Telefonos ügyfélszolgálatos állás Hódmezővásárhelyen


A Triklon-IT Kft. az elmúlt 15 évben komplex számítástechnikai és informatikai szolgáltatásokat nyújt közepes-, és nagyvállalatok részére. Saját fejlesztésű ügyviteli rendszerünknek köszönhetően a dohány kiskereskedelmi rendszerek meghatározó szereplőivé váltunk. Hódmezővásárhelyi központunkba keressük új kollégánkat!

Feladatok

  • A szoftver felhasználóink telefonon érkező hívásainak segítőkész fogadása;
  • Kéréseik, problémájuk telefonon történő megoldása, segítség nyújtás;
  • Szakszerű tájékoztatás a megoldási lehetőségekről;
  • A hívások, problémák pontos és követhető adminisztrációja;
  • Ügyeleti rendszerű, hétvégi ügyletei munkavégzés (beosztás szerint).

Elvárások

  • Minimum 2-3 éves munkatapasztalat;
  • Call Centerben vagy front office (pl recepció) területen szerzett 1 éves tapasztalat;
  • Erős felhasználói szintű számítógépes ismeretek;
  • Középfokú végzettség;
  • Türelem és stressztűrő képesség;
  • Nyitott személyiség és ügyfélközpontú szemlélet;
  • Hatékony feladat megoldás.

Amit kínálunk

  • Stabil vállalati háttér;
  • Megbízható és hosszútávú munkahely;
  • Barátságos, jó humorérzékű csapat;
  • Támogató munkatársak;
  • Változatos feladatok.

Információk az állásról


Foglalkoztatás jellege

  • Teljes munkaidő 8 óra

Elvárt tapasztalat

  • 2-4 év szakmai tapasztalat

Elvárt végzettség

  • OKJ
  • Gimnázium
  • Szakközépiskola
  • Technikum

Szükséges nyelvtudás

  • Nem szükséges nyelvtudás

Munkarend

  • Általános

Beosztás

  • Beosztott

Önéletrajz elküldése kötelező!